. wisecorner: Rinduku

Rinduku

Hits:

07 April 2009
Rindu pada Rabbku..rindu yang berujung pada SyurgaNya

Rindu pada Rasulullah..rindu menanti bertemu di telaga Kautsar milik beliau

Rindu pada manusia-manusia mulia dari generasi-generasi yang dimuliakan oleh Allah 'Azza wa Jalla..mungkinkah bisa berada di antara mereka???

Rindu pada Ayah..bilakah aku memberikan sebuah kebahagiaan padanya? Menjadikan Ayah sebagai saksi walimahku kelak juga mendampingiku menerima gelar dokter.

Rindu pada Bunda..tetesan keringat dan air mata nya ingin ku balas dengan segudang kebahagiaan di masa tuanya.

Rindu pada adikku..menjadi kakak terbaik buatnya..kini dan seterusnya..

Rindu pada syahid kecilku...M. Tri Chandra Buana..my little brother..jadilah sebab syafaat itu sampai pada Ayah Bunda kita, sayang. Semoga Allah mempertemukan kita kelak.

Rindu pada saudari-saudariku..akhwaatfillah..kalianlah salah satu sebab diri ini tetap berjuang u/ istiqomah di jalan da'wah. Keep fighting ukhtifillah..may Allah bless us..semoga persaudaraan ini kekal hingga ke mimbar-mimbar paling bercahaya yang telah dijanjikanNya u/hamba-hambaNya yang bersaudara karenaNya.

Rindu pada seorang ikhwa, siapapun itu yang kelak akan menjadi pendamping di dunia hingga ke SyurgaNya kelak. Menjadi bagian dari perjuangan menegakkan Khilafah Islamiyah..menjadi oase di tengah keluarga..memberikan yang terbaik u/ Dienullah....

Rinduku pada semuanya..memberikan semangat baru melihat dan menjalani hidup menjemput rinduku satu demi satu.

0 comments:

Posting Komentar

SMS gratis!

Klik di sini!
free counters